A következő lista legfontosabb referenciáinkat ABC sorrendben tartalmazza az egyes ügyfeleknél a legfőbb feladatokat megjelölve:
Állami Foglalkoztatási Szolgálat
- Komplex pályaorientációs mappák kidolgozása, megújítása
A Nagy Könyv Programiroda
- Részvétel a Nagy Könyv projekt irányító testületében
- Részvétel a kampánytervek szakmai bírálatában és a döntésekben
- PR koncepció és kivitelezés
Astra Zeneca Kft.
- Turbuhaler kampány – 2003 tavasz, ősz, 2004 tavasz
- Mellrák elleni kampány PR feladatai – 2003
- Közép-európai regionális Turbuhaler kampányterv – 2004
- COPD felvilágosító sorozat koncepció – 2004
Bipolar – Kulturstiftung des Bundes
- Német-magyar kulturális együttműködési projekt magyarországi kommunikációjának teljes körű ellátása – 2005-2007
- Koncepció, tervezés, kivitelezés
- PR és pályázók tájékoztatása
Budapesti Fesztiválközpont Kht.
- Fringe Fesztivál beharangozó kommunikáció – 2005
- Fringe Fesztivál zsűri koordináció – 2006
Budapesti Temetkezési Intézet Zrt.
- Középtávú kommunikációs és image stratégia 2003-2006
- Éves kommunikációs tervezés és 2004-2008
- Gyertyafény kampány 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
- Csömöri sírkert ismertség erősítő kampány
- Hirdethető szolgáltatások koncepciója, megvalósítása
- PR feladatok
- Éves kommunikáció lebonyolítása (kreatív tervezés, médiatervezés és -vásárlás, DM akciók)
- Csend Napja koncepció és megvalósítás – 2005, 2006, 2007, 2008
- www.nemzetisirkert.hu – Az Év honlapja 2007-ben
- A cég internetes portál-rendszerének stratégiája és megvalósítása (www.btizrt.hu)
Budapesti Történeti Múzeum
- Tavaszi Hadjárat országos kiállítás-sorozat – kampánystratégia és megvalósítás, 2009.
Circle ‘n Line – Your Image Kft.
Kelet-Európában egyedülálló stílusszalon teljes koncepciójának kidolgozása és megvalósítása
- márkastratégia, márkenév kidolgozása, arculati tervezés
- üzleti tervezés, szolgáltatásfejlesztés, bevezetés
- bevezetési projekt teljes koordinációja a szalon-nyitásig, projekt menedzsment
- marketing, PR
- interim menedzsment feladatok az első működési évben
- szolgáltatás fejlesztés
e-Magyarország Centrum
- Pr és marketing kommunikáció
- arculati kézikönyv kidolgozása és arculati elemek tervezése és kivitelezése
- rendezvények megvalósításának támogatása
- TCR film készítése és erre épülő kampány
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
- Kommunikációs helyzetértékelés – középtávú külső és belső kommunikációs stratégia
- Külső és belső kommunikáció, PR szervezése outsorced marketing® megoldással
Fogyasztóvédelmi Fofelügyeloség – Kölyökbarát Termék Program
- Kölyökbarát Termék Program szakmai koncepciójának kidolgozása
- A program elindításához szükséges alapdokumentumok, szabályrendszer megalkotása
- Marketing és Kommunikációs feladatok – 2005, 2006
Hilltop Neszmély
- 2010 “Borral Bulizom” kampány – kampánystratégia és megvalósítás
Immunal Kft. – Speciális, daganatos betegeknek szánt gyógyászati célú tápszer márkamenedzsment, marketing és PR feladatai
- Culevit 3 éves üzletfejlesztési és marketing stratégia kidolgozása
- Culevital 3 éves üzletfejlesztési és marketing stratégia kidolgozása
- Új termékjavaslatok kidolgozása a marketing szemléletű termékfejlesztés irányelvei alapján
- Kampánytervezés és megvalósítás
- PR és marketing
- Értékesítés-támogatás
Magyar Fejlesztési Bank
- Középtávú kommunikációs stratégia 2002-2003
Magyar Telecom
- “Ki miben mindentudós” országos vetélkedőhöz kapcsolódó kommunikációs stratégia elkészítése
Magyar Országos Közjegyzői Kamara
- Marketing stratégia
- Honlap és arculattervezés
- Kommunikációs koncepció és kivitelezés 2002-2005
Mediawave
- Kommunikációs stratégia kidolgozása – 2006
- Kampányterv készítés, lebonyolítás, tanácsadás
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ)
- Részvétel Úniós pályázati folyamatot népszerűsítő országos játék, vetélkedő és kapcsolódó mozgalom kidolgozásában, kapcsolódó PR feladatok szervezése outsorced marketing® megoldással
Nemzeti Kulturális Alap
- Kommunikációs stratégia és kézikönyv kidolgozása – 2004
- Kommunikációs tervezés, beszerzési eljárások előkészítése, lebonyolítása
- Kommunikáció szakmai irányítása, PR tervezés, lebonyolítás szervezése outsorced marketing® megoldással – 2005-tól folyamatosan
- Állandó kommunikáció (évi 80-120 produkció multimédiás kampánnyal) – KincsTár
- Kiemelt események kommunikációja (KálvinÉv, Radnóti Év, Nyugat100) – egyedülálló kulturális kampányok és metrótárlatok
- NKA KincsTár portál stratégia, fejlesztés, üzemeltetés
Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma
- Középtávú kulturális intézeti stratégia 2002-2003
Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma – Külföldi Magyar Intézetek Igazgatósága
- Közös logo és arculati elemek – 2003
- A Magyar Kultúra Követei c. könyv grafikai tervezése, nyomdai munkálatainak irányítása – 2004
- A Magyar Kultúra Követei c. könyv bovített második kiadása – 2006
Nemzeti Lóverseny Kft.
- Üzletfejlesztési stratégia kidolgozása – 2004
- Távfogadási rendszer koncepció és specifikáció -2004
- Kampányszervezés, PR és kommunikáció – 2004 – 2005
Országos Idegenynyelvű Könyvtár és Zeneműtár
- marketing
- kampányok tervezése és megvalósítása
- országos nemzetiségi középiskolai játék szervezése és lebonyolítása
Opennetworks Kft.
- cég és üzletfejlesztési feladatok
- értékesítési és marketing vezetői feladatok ellátása kihelyezett formában
Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata
- 2010 Pécs Európa Kultúrális Fővárosa projekt országos kommunikációs feladatai (pályázati szakasz) – 2004-2005
Semmelweis Orvostörténeti Múzeum
- 2010 őszi kommunikációs kampány megvalósítása
TEVA Magyarország Zrt.
- HUMANTRADE Magazin havi gyógyszerészeti magazin grafikai megújítása és teljeskörű szerkesztőségi munkái és kivitelezése 2008-tól folyamatosan
Vegyépszer Zrt.
- Metallochemia környezetvédelmi kármentesítés kommunikációs munkái 2004-tól várhatóan 2008 közepéig
- Hosszú távú projekt kommunikációs stratégia kidolgozása, megvalósítása
- Helyi kommunikáció – önkormányzat, civilek, lakosság felé
- Konfliktuskezelés, mediáció, tájékoztatás megszervezése