Alice - Ferry to Wonderland!

Referenciáink

A következő lista legfontosabb referenciáinkat ABC sorrendben tartalmazza az egyes ügyfeleknél a legfőbb feladatokat megjelölve:

Állami Foglalkoztatási Szolgálat

  • Komplex pályaorientációs mappák kidolgozása, megújítása

 

A Nagy Könyv Programiroda

  • Részvétel a Nagy Könyv projekt irányító testületében
  • Részvétel a kampánytervek szakmai bírálatában és a döntésekben
  • PR koncepció és kivitelezés

 

Astra Zeneca Kft.

  • Turbuhaler kampány – 2003 tavasz, ősz, 2004 tavasz
  • Mellrák elleni kampány PR feladatai – 2003
  • Közép-európai regionális Turbuhaler kampányterv – 2004
  • COPD felvilágosító sorozat koncepció – 2004

 

Bipolar – Kulturstiftung des Bundes

  • Német-magyar kulturális együttműködési projekt magyarországi kommunikációjának teljes körű ellátása – 2005-2007
  • Koncepció, tervezés, kivitelezés
  • PR és pályázók tájékoztatása

 

Budapesti Fesztiválközpont Kht.

  • Fringe Fesztivál beharangozó kommunikáció – 2005
  • Fringe Fesztivál zsűri koordináció – 2006

 

Budapesti Temetkezési Intézet Zrt.

  • Középtávú kommunikációs és image stratégia 2003-2006
  • Éves kommunikációs tervezés és 2004-2008
  • Gyertyafény kampány 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
  • Csömöri sírkert ismertség erősítő kampány
  • Hirdethető szolgáltatások koncepciója, megvalósítása
  • PR feladatok
  • Éves kommunikáció lebonyolítása (kreatív tervezés, médiatervezés és -vásárlás, DM akciók)
  • Csend Napja koncepció és megvalósítás – 2005, 2006, 2007, 2008
  • www.nemzetisirkert.hu – Az Év honlapja 2007-ben
  • A cég internetes portál-rendszerének stratégiája és megvalósítása (www.btizrt.hu)

 

Budapesti Történeti Múzeum

  • Tavaszi Hadjárat országos kiállítás-sorozat – kampánystratégia és megvalósítás, 2009.

 

Circle ‘n Line – Your Image Kft.

Kelet-Európában egyedülálló stílusszalon teljes koncepciójának kidolgozása és megvalósítása

  • márkastratégia, márkenév kidolgozása, arculati tervezés
  • üzleti tervezés, szolgáltatásfejlesztés, bevezetés
  • bevezetési projekt teljes koordinációja a szalon-nyitásig, projekt menedzsment
  • marketing, PR
  • interim menedzsment feladatok az első működési évben
  • szolgáltatás fejlesztés

 

e-Magyarország Centrum

  • Pr és marketing kommunikáció
  • arculati kézikönyv kidolgozása és arculati elemek tervezése és kivitelezése
  • rendezvények megvalósításának támogatása
  • TCR film készítése és erre épülő kampány

 

Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)

  • Kommunikációs helyzetértékelés – középtávú külső és belső kommunikációs stratégia
  • Külső és belső kommunikáció, PR szervezése outsorced marketing® megoldással

 

Fogyasztóvédelmi Fofelügyeloség – Kölyökbarát Termék Program

  • Kölyökbarát Termék Program szakmai koncepciójának kidolgozása
  • A program elindításához szükséges alapdokumentumok, szabályrendszer megalkotása
  • Marketing és Kommunikációs feladatok – 2005, 2006

 

Hilltop Neszmély

  • 2010 “Borral Bulizom” kampány – kampánystratégia és megvalósítás

Immunal Kft. – Speciális, daganatos betegeknek szánt gyógyászati célú tápszer márkamenedzsment, marketing és PR feladatai

  • Culevit 3 éves üzletfejlesztési és marketing stratégia kidolgozása
  • Culevital 3 éves üzletfejlesztési és marketing stratégia kidolgozása
  • Új termékjavaslatok kidolgozása a marketing szemléletű termékfejlesztés irányelvei alapján
  • Kampánytervezés és megvalósítás
  • PR és marketing
  • Értékesítés-támogatás

Magyar Fejlesztési Bank

  • Középtávú kommunikációs stratégia 2002-2003

 

Magyar Telecom

  • “Ki miben mindentudós” országos vetélkedőhöz kapcsolódó kommunikációs stratégia elkészítése

 

Magyar Országos Közjegyzői Kamara

  • Marketing stratégia
  • Honlap és arculattervezés
  • Kommunikációs koncepció és kivitelezés 2002-2005

 

Mediawave

  • Kommunikációs stratégia kidolgozása – 2006
  • Kampányterv készítés, lebonyolítás, tanácsadás

 

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ)

  • Részvétel Úniós pályázati folyamatot népszerűsítő országos játék, vetélkedő és kapcsolódó mozgalom kidolgozásában, kapcsolódó PR feladatok szervezése outsorced marketing® megoldással

 

Nemzeti Kulturális Alap

  • Kommunikációs stratégia és kézikönyv kidolgozása – 2004
  • Kommunikációs tervezés, beszerzési eljárások előkészítése, lebonyolítása
  • Kommunikáció szakmai irányítása, PR tervezés, lebonyolítás szervezése outsorced marketing® megoldással – 2005-tól folyamatosan
  • Állandó kommunikáció (évi 80-120 produkció multimédiás kampánnyal) – KincsTár
  • Kiemelt események kommunikációja (KálvinÉv, Radnóti Év, Nyugat100) – egyedülálló kulturális kampányok és metrótárlatok
  • NKA KincsTár portál stratégia, fejlesztés, üzemeltetés

Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma

  • Középtávú kulturális intézeti stratégia 2002-2003

 

Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma – Külföldi Magyar Intézetek Igazgatósága

  • Közös logo és arculati elemek – 2003
  • A Magyar Kultúra Követei c. könyv grafikai tervezése, nyomdai munkálatainak irányítása – 2004
  • A Magyar Kultúra Követei c. könyv bovített második kiadása – 2006

 

Nemzeti Lóverseny Kft.

  • Üzletfejlesztési stratégia kidolgozása – 2004
  • Távfogadási rendszer koncepció és specifikáció -2004
  • Kampányszervezés, PR és kommunikáció – 2004 – 2005

 

Országos Idegenynyelvű Könyvtár és Zeneműtár

  • marketing
  • kampányok tervezése és megvalósítása
  • országos nemzetiségi középiskolai játék szervezése és lebonyolítása

 

Opennetworks Kft.

  • cég és üzletfejlesztési feladatok
  • értékesítési és marketing vezetői feladatok ellátása kihelyezett formában

 

Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata

  • 2010 Pécs Európa Kultúrális Fővárosa projekt országos kommunikációs feladatai (pályázati szakasz) – 2004-2005

 

Semmelweis Orvostörténeti Múzeum

  • 2010 őszi kommunikációs kampány megvalósítása

 

TEVA Magyarország Zrt.

  • HUMANTRADE Magazin havi gyógyszerészeti magazin grafikai megújítása és teljeskörű szerkesztőségi munkái és kivitelezése 2008-tól folyamatosan

Vegyépszer Zrt.

  • Metallochemia környezetvédelmi kármentesítés kommunikációs munkái 2004-tól várhatóan 2008 közepéig
  • Hosszú távú projekt kommunikációs stratégia kidolgozása, megvalósítása
  • Helyi kommunikáció – önkormányzat, civilek, lakosság felé
  • Konfliktuskezelés, mediáció, tájékoztatás megszervezése

Sitemap
Immediate Frontier